6.kötet: Identitásmenedzsment I.

Tartalom

Előszó, tartalom
Müller Andor

Mire megy ki a játék? A világ új egyensúlya felé
Benyhe István

A nemzeti identitás, mint fenomén – logikai tábla és példák
Müller Andor

National identity as a phenomenon – logical table and examples
Müller Andor

Die nationale Identität als Phänomen – logische Tabelle und Beispiele
Müller Andor

Nemzeti öntudat és gazdasági prosperitás avagy A Corporate Identity elvének és gyakorlatának haszna a nemzeti öntudat és gazdasági teljesítmény összefüggésében, a globalista pénzpiacok hálózatában
Müller Andor

A helyi termékek szerepe a gazdaságfejlesztésben és az identitásépítésben – általános helyzetelemzés és javaslatok a 8-mezős SWOT módszerével
Papp-Váry Árpád Ferenc, Farkas Máté

Gondolatok a magyar filmek ideológia formálódásáról
Horváth Erika

Magyarságtudat alakítása és országimázsépítés a fiatalok körében
Bakonyi Péter

Magyar nemzeti értékek és hungarikumok a magyarságtudat szolgálatában – esszé
Páll Imre Borisz

Magyarságtudat erősítése a diaszpóra magyarság körében
Agárdy Zsófia

A felvidéki magyar közösség anyanyelvhasználatának helyzete
Takács János

Magyarságtudat a 4G globális világban Az utcanevekben megjelenő valós és fiktív személyeket, foglalkozásokat és tárgyakat bemutató telefonos applikáció
Magyar Katalin

Athéné identitás
Tózsa István

 

ISBN: 978-615-6435-22-4

SZERKESZTŐ: Müller Andor

Publikálva: 4 hete , fríssítve: 4 hete