10.kötet: Modern kihívások a helymarketingben: Identitás – Arculat – Kommunikáció – Stratégia - Digitalizáció
Tartalom
Előszó, tartalom
Jenes Barbara
Nemzeti identitás és szuverenitás a Metaverzumban
Tózsa István, Baltavári Tamás
A mesterséges intelligencia, a kiterjesztett és virtuális valóság kapcsolódási pontjai
Szabó Lóránt, Lics Imre, Kun Krisztián
Digitális trendek a helymarketingben
Jenes Barbara
Városfal romokon virágzó virtuális valóság, avagy innovatív technológiák, különleges megoldások a városmarketingben
Papp-Váry Árpád Ferenc, Vas Magdolna
Vírusmarketing és városmarketing: Amikor a kreatív kommunikáció egy vírushoz hasonlóan terjeszti a település jóhírét
Papp-Váry Árpád Ferenc, Marton Lilla, Szabó Máté
Szlogenre hangolva: Budapest kerületeinek és Magyarország megyei jogú városainak szlogenjei
Papp-Váry Árpád Ferenc, Gajáta Fanni
A logó mint a települési márkaarculat kiemelt eleme: Budapest kerületeinek és Magyarország megyei jogú városainak gyakorlata
Papp-Váry Árpád Ferenc, Gajáta Fanni
Ragaszkodás – elégedettség – elvándorlás. A településről elvándorlók bevonása a helymárkázásba
Hajnal Virág
A márkaérték mérése és a világ top márkái – Még mindig az amerikai brandek dominálnak,de Eurázsia márkái feljövőben
Papp-Váry Árpád Ferenc, Zsebők Anita, Mundi Hella, Moldoványi Martin, Muslimani Roland
Rendezvénystratégia kerestetik – nagyrendezvények szerepe a városmarketingben
Piskóti István
SZERKESZTŐ: Jenes Barbara