10.kötet: Modern kihívások a helymarketingben: Identitás – Arculat – Kommunikáció – Stratégia - Digitalizáció

Tartalom

Előszó, tartalom
Jenes Barbara

Nemzeti identitás és szuverenitás a Metaverzumban
Tózsa István, Baltavári Tamás

A mesterséges intelligencia, a kiterjesztett és virtuális valóság kapcsolódási pontjai
Szabó Lóránt, Lics Imre, Kun Krisztián

Digitális trendek a helymarketingben
Jenes Barbara

Városfal romokon virágzó virtuális valóság, avagy innovatív technológiák, különleges megoldások a városmarketingben
Papp-Váry Árpád Ferenc, Vas Magdolna

Vírusmarketing és városmarketing: Amikor a kreatív kommunikáció egy vírushoz hasonlóan terjeszti a település jóhírét
Papp-Váry Árpád Ferenc, Marton Lilla, Szabó Máté

Szlogenre hangolva: Budapest kerületeinek és Magyarország megyei jogú városainak szlogenjei
Papp-Váry Árpád Ferenc, Gajáta Fanni

A logó mint a települési márkaarculat kiemelt eleme: Budapest kerületeinek és Magyarország megyei jogú városainak gyakorlata
Papp-Váry Árpád Ferenc, Gajáta Fanni

Ragaszkodás – elégedettség – elvándorlás. A településről elvándorlók bevonása a helymárkázásba
Hajnal Virág

A márkaérték mérése és a világ top márkái – Még mindig az amerikai brandek dominálnak,de Eurázsia márkái feljövőben
Papp-Váry Árpád Ferenc, Zsebők Anita, Mundi Hella, Moldoványi Martin, Muslimani Roland

Rendezvénystratégia kerestetik – nagyrendezvények szerepe a városmarketingben
Piskóti István

ISBN: 978-615-6435-72-9

SZERKESZTŐ: Jenes Barbara



Publikálva: 1 hónapja , fríssítve: 1 hónapja