09.kötet: A Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2023. évi kutatásai

Tartalom

Előszó, tartalom
Catherine R. Feuerverger

Két robot regénye
Cséfalvay Zoltán

Az (okos)városok jövője egy misszióvezérelt fejlesztéspolitika tükrében
Somogyi-Farkas Sára

Nigéria geoökonómiai helyzete
Forman Balázs

Lehetőségek az applikációs-életterek európai megjelenésére
Hágen Ádám, Mayer Balázs

Modern kihívások a településmarketingben
Jenes Barbara

Az illegális hulladéklerakás társadalmi-gazdasági összefüggései
Kerekes Sándor

A gazdaságfejlesztést szolgáló EU támogatások hatása a vállalkozói szféra területi koncentrációjára az Alföldön
Korompai Attila

A természeti tőke, mint termelési tényező: növekedési regresszió elemzés
Kovács Antal Ferenc

Ideológiai identitástípusok változásai, avagy ígéretek és valóság: Magyarország a XX. század közepétől 2023-ig
Müller Andor

Zöld identitás építése a futball világában, mint a helymarketing sajátos eszköze: a Forest Green Rovers, a világ első karbonsemleges klubjának esete
Papp-Váry Árpád Ferenc

A településmarketing-stratégia alapjai
Piskóti István

„Kis-Kína” Budapesten
Schuchmann Júlia

Megosztáson alapú gazdaság (sharing economy) és a fenntartható fejlődés – az Uber és az Airbnb példáján
Szabó Kinga

A Neumann János Egyetem és technológiai spin-off vállalkozásainak lehetőségei az EU Tanácsának 2024. évi soros magyar elnökségi időszakában
Szolnoki Szabolcs

A „halálzóna” földrajza Magyarországon
Tózsa István

Közgazdaságtan és politikai gazdaságtan
Trautmann László

ISBN: 978-615-6435-72-9

SZERKESZTŐ: Catherine Feuerverger

Publikálva: 1 hónapja , fríssítve: 1 hónapja