09.kötet: A Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2023. évi kutatásai
Tartalom
Előszó, tartalom
Catherine R. Feuerverger
Két robot regénye
Cséfalvay Zoltán
Az (okos)városok jövője egy misszióvezérelt fejlesztéspolitika tükrében
Somogyi-Farkas Sára
Nigéria geoökonómiai helyzete
Forman Balázs
Lehetőségek az applikációs-életterek európai megjelenésére
Hágen Ádám, Mayer Balázs
Modern kihívások a településmarketingben
Jenes Barbara
Az illegális hulladéklerakás társadalmi-gazdasági összefüggései
Kerekes Sándor
A gazdaságfejlesztést szolgáló EU támogatások hatása a vállalkozói szféra területi koncentrációjára az Alföldön
Korompai Attila
A természeti tőke, mint termelési tényező: növekedési regresszió elemzés
Kovács Antal Ferenc
Zöld identitás építése a futball világában, mint a helymarketing sajátos eszköze: a Forest Green Rovers, a világ első karbonsemleges klubjának esete
Papp-Váry Árpád Ferenc
A településmarketing-stratégia alapjai
Piskóti István
„Kis-Kína” Budapesten
Schuchmann Júlia
A Neumann János Egyetem és technológiai spin-off vállalkozásainak lehetőségei az EU Tanácsának 2024. évi soros magyar elnökségi időszakában
Szolnoki Szabolcs
A „halálzóna” földrajza Magyarországon
Tózsa István
Közgazdaságtan és politikai gazdaságtan
Trautmann László
SZERKESZTŐ: Catherine Feuerverger