18.kötet: Országmarketing: Elméletek és gyakorlatok
Tartalom
Előszó-tartalom
Papp-Váry Árpád Ferenc
A 4P-től a 44P-ig – Bővülő marketingmix modellek, kitekintéssel az országmarketingre és városmarketingre
Papp-Váry Árpád Ferenc, Goldschmidt Éva Liel, Zoltai András Bence
A legféltettebb titkoktól a libabőrös élményekig – Észtország országmárkázásának esettanulmánya
Bódis Gábor
Dánia országmárkázása: Az arculatépítés jó gyakorlata
Ujhelyi Regina
A Vatikán, mint országmárka, avagy spirituális tekintély és globális brand?
Lelkes-Ughy Annamária
Sztárfutballisták az országimázs kampányokban
Kiss Amanda
A japán whisky felemelkedése: Az országmárka és a made-in hatás kapcsolódásai
Dömötör Patrik, Kurucz Milán
Büszkén vállalt országeredet: amikor a prémium vodka nem kell, hogy orosz vagy lengyel legyen
Papp-Váry Árpád Ferenc
Természetes érzések és élmények nyomában: Szlovénia „I feel Slovenia” országmárkázása és zöld márkaépítése
Bognár Fanni
A fogyasztói útelemzés módszertani alkalmazása a helymarketingben
Jenes Barbara
ISBN 978-615-109-011-4
Szerkesztő: Papp-Váry Árpád Ferenc