19.kötet: Városmarketing: Kihívások és megoldások
Tartalom
Előszó-tartalom
Papp-Váry Árpád Ferenc
Városok arculati kézikönyve és márkakézikönyve
Somogyi Mercédesz
Az okos turizmus útján – Linz, Sárvár, Sopron, Szombathely és Zalaegerszeg törekvéseinek feltérképezése
Langerné Varga Zsófia
Városok a metaverzumban: Szöul, Santa Monica és Dubaj bemutatásán keresztül
Laczkó Klaudia
Óriásplakátok mint a városkép és tájkép alakítói – Hogyan lehetnek kreatívak, megragadóak és emlékezetesek anélkül, hogy vizuális környezetszennyezést okoznának?
Papp-Váry Árpád Ferenc – Gajdács Bettina Diána
Digitális városmárkázás az 5000 fő alatti gyógyhelyeken: A weboldalak szerepe a turisztikai identitásépítésben
Horváth Kornélia Zsanett
Gyula város imázsának és helymarketing törekvéseinek vizsgálata
Krisán György
Márkafogalmak implementációja a helymarketingben
Jenes Barbara
Az érintettek szerepe a helymárkázásban: A márkaérték közösségi dimenziója
Hajnal Virág
ISBN 978-615-109-012-1
Szerkesztő: Papp-Váry Árpád Ferenc