- Előszó és bevezetés
Piskóti István - A településmarketing stratégiai hatékonysága
Piskóti István - Virtuális valóság, kiterjesztett valóság, játékosítás és más kreatív megoldások: Innovatív eszközök a városok marketingkommunikációjában
Papp-Váry Árpád Ferenc - Társadalmi együttműködési formák a helymarketingben
Jenes Barbara - Marketingorientált város-e az okos fenntartható város?
Buskó Tibor László - Városmárkázás, városmarketing, városkommunikáció megjelenése a Fenntartható Városfejlesztési Stratégiákban
Náhlik András - Kreatívan a fenntartható turizmus felé
Marien Anita, Papp Adrienn - Kodály és Kecskemét
Lits Levente, Trautmann László - Coaching a településvezetőknek
Puskás Hajnalka - Tipikus megoldások a magyar városok szlogenjeiben
Papp-Váry Árpád Ferenc, Langerné Varga Zsófia - A városmarketing egyedi eszköze: Magyar vonatkozású társasjátékok
Adorján Balázs, Bednárik Éva
ISBN: 978-615-6435-96-5
SZERKESZTŐ: Piskóti István