4.kötet: A Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2022. évi kutatásai

Tartalom

Előszó, tartalom
Catherine R. Feuerverger

A körkörös gazdaság és megvalósításának néhány kőszegi tapasztalata
Kerekes Sándor

Mennyire ismerik fogyasztóikat a helyi élelmiszertermelők?
Benedek Zsófia, Bakucs Zoltán, Nemes Gusztáv

A fenntarthatóság trianguluma
Kovács Antal Ferenc

A településmarketing holisztikus modellje elmélet és gyakorlat
Piskóti István

Stratégiai szemlélet a helymarketingben
Jenes Barbara

Storytelling szlogenekkel: mini történetek az európai fővárosok jelmondataiban
Papp-Váry Árpád Ferenc

Concertation or Convergence? How the technological Specialisation of Scaleups is Shaping the Entrepreneurial Ecosystems of the European Cities
Zoltán Cséfalvay, Zoltán Szombathy

Városfejlesztési és irányítási kihívások az okos városok perspektívájából
Farkas Sára

Platformok, mint a közösségi gazdaság alapjai
Szabó Kinga

Túlzottan gyors fejlődés vagy buborék gazdaság? Kérdőjelek a kelet-ázsiai urbanizációban
Forman Balázs

Az értékkutatás metodológiai sajátosságai a Kárpát-medencében
Hágen Ádám

Nemzeti öntudat és gazdasági prosperitás avagy A Corporate Identity elvének és gyakorlatának haszna a nemzeti öntudat és gazdasági teljesítmény összefüggésében
Müller Andor

Adalék Kecskemét kapuvárosi potenciáljához
Korompai Attila

Kecskemét gazdasági és társadalmi versenyképessége
Schuchmann Júlia

Kecskemét egyetemcentrikus nemzetközi innovációs és oktatási együttműködési lehetőségei – különös tekintettel az izraeli relációra
Szolnoki Szabolcs

A világháborúk sakktáblái
Tózsa István

 

 

ISBN: 978-615-6435-20-0

SZERKESZTŐ: Catherine R. Feuerverger

Publikálva: 1 hónapja , fríssítve: 1 hónapja