4.kötet: A Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2022. évi kutatásai
Tartalom
Előszó, tartalom
Catherine R. Feuerverger
A körkörös gazdaság és megvalósításának néhány kőszegi tapasztalata
Kerekes Sándor
Mennyire ismerik fogyasztóikat a helyi élelmiszertermelők?
Benedek Zsófia, Bakucs Zoltán, Nemes Gusztáv
A fenntarthatóság trianguluma
Kovács Antal Ferenc
A településmarketing holisztikus modellje elmélet és gyakorlat
Piskóti István
Stratégiai szemlélet a helymarketingben
Jenes Barbara
Storytelling szlogenekkel: mini történetek az európai fővárosok jelmondataiban
Papp-Váry Árpád Ferenc
Concertation or Convergence? How the technological Specialisation of Scaleups is Shaping the Entrepreneurial Ecosystems of the European Cities
Zoltán Cséfalvay, Zoltán Szombathy
Városfejlesztési és irányítási kihívások az okos városok perspektívájából
Farkas Sára
Platformok, mint a közösségi gazdaság alapjai
Szabó Kinga
Túlzottan gyors fejlődés vagy buborék gazdaság? Kérdőjelek a kelet-ázsiai urbanizációban
Forman Balázs
Az értékkutatás metodológiai sajátosságai a Kárpát-medencében
Hágen Ádám
Adalék Kecskemét kapuvárosi potenciáljához
Korompai Attila
Kecskemét gazdasági és társadalmi versenyképessége
Schuchmann Júlia
Kecskemét egyetemcentrikus nemzetközi innovációs és oktatási együttműködési lehetőségei – különös tekintettel az izraeli relációra
Szolnoki Szabolcs
A világháborúk sakktáblái
Tózsa István
SZERKESZTŐ: Catherine R. Feuerverger