7.kötet: Városmarketingtől a városarculatig - válogatott tanulmányok a helymarketing területeiről
Tartalom
Előszó, tartalom
Jenes Barbara
Helyértékesítés, helypromóció, helymarketing, helymárkázás
Papp-Váry Árpád Ferenc, Vas Magdolna
A városmárkázás 6P modelljei összehasonlító elemzés
Papp-Váry Árpád Ferenc, Marxer Vivien Edina
A városarculat szerepe a városmárkázásban
Jenes Barbara
Településképi Arculati Kézikönyvek (TAK) helymarketing aspektusú kutatásai 2017-2022 között
Kasza Zsolt
„Kis város, nagy szívvel” - Lébény márkaépítése a Magyar Marketing Szövetség Városmarketing Gyémánt Díjára benyújtott pályázatain keresztül
Bognár Laura, Papp-Váry Árpád Ferenc
Városarculat megújítása Fót példáján keresztül
Jenes Barbara
Szikszó – a kisvárosi újrapozícionálási modell - marketingorientált fejlesztés, márkázás, arculat és közösségépítés
Piskóti István
SZERKESZTŐ: Jenes Barbara