1.kötet: Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2021. évi kutatásai
Tartalom
Előszó, tartalom
Tózsa István
Fogyasztói márkaérték az országmárkázásban
Jenes Barbara
A coopetition-modell új dimenziói a helymarketingben
Piskóti István
Mitől lesz jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok a Covid-19 idején
Papp-Váry Árpád Ferenc
Gazdasági tényezők, folyamatok és szereplők a térben
Korompai Attila
A vagyoni szemléletű fenntarthatóság mérése – elmélet, gyakorlat és területi vonatkozások
Kovács Antal Ferenc
Partnerség és technológia a városok fejlődésében
Farkas Sára
Hiperinfláció – politika és hosszú távú ciklusok Venezuela életében
Forman Balázs
Ha angolra fordítunk – fordítástechnika egyetemi kutatóknak és oktatóknak
Catherine R. Feuerverger
Kitörés a földrajz és a világjárvány fogságából – az izraeli innovációs ökoszisztéma jó gyakorlatai
Szolnoki Szabolcs
Magyarságtudat, magyar identitás a Metaverzumban – a jövő értékmegőrzési módszerei
Tózsa István
A nemzeti identitás, mint fenomén – logikai tábla és példák
Müller Andor
SZERKESZTŐ: Tózsa István