1.kötet: Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ 2021. évi kutatásai

Tartalom

Előszó, tartalom
Tózsa István

Fogyasztói márkaérték az országmárkázásban
Jenes Barbara

A coopetition-modell új dimenziói a helymarketingben
Piskóti István

Mitől lesz jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok a Covid-19 idején
Papp-Váry Árpád Ferenc

Gazdasági tényezők, folyamatok és szereplők a térben
Korompai Attila

A vagyoni szemléletű fenntarthatóság mérése – elmélet, gyakorlat és területi vonatkozások
Kovács Antal Ferenc

Partnerség és technológia a városok fejlődésében
Farkas Sára

Hiperinfláció – politika és hosszú távú ciklusok Venezuela életében
Forman Balázs

Magyarország és a Kárpátok makrorégió geopolitikai/geoökonómiai helyzete a jelenleg formálódó eurázsiai erőtérben
Bernek Ágnes

Ha angolra fordítunk – fordítástechnika egyetemi kutatóknak és oktatóknak
Catherine R. Feuerverger

Kitörés a földrajz és a világjárvány fogságából – az izraeli innovációs ökoszisztéma jó gyakorlatai
Szolnoki Szabolcs

A Lakiteleki Népfőiskola belhoni értékfeltáró kollégiumainak módszertana és a feltárt értékek megjelenítésének XXI. századi lehetőségei
Hágen Ádám

Magyarságtudat, magyar identitás a Metaverzumban – a jövő értékmegőrzési módszerei
Tózsa István

A nemzeti identitás, mint fenomén – logikai tábla és példák
Müller Andor

 

ISBN: 978-615-5817-98-4

SZERKESZTŐ: Tózsa István

Publikálva: 1 hónapja , fríssítve: 1 hónapja